Friss topikok

  • Napcsapda: szia! egy teleszkópos horgászbot-szerű "alkatrészre" volna szükségem egy fejlesztéshez, amelyet s... (2016.09.12. 20:33) Horgászbotot építek, mert túl sok a horgászbotom
  • Chayenne: Jó, hogy ezt leírtátok.....bár előbb-utóbb én is láttam volna. Akár hová csöppenek, nem kell sok i... (2016.02.07. 17:12) Feedert mindenre!
  • Chayenne: Irtó jó írás! Élmény volt olvasni! 10-15 éve pergettem utoljára aktívan, és hát most jött el az id... (2016.02.07. 07:30) Pergető cucc
  • Chayenne: Nagyon jó írások.....de azért a kiegészítő cucc mizériát olcsóbban is meg lehet úszni, minthogy ma... (2016.02.07. 07:15) Motyók, amikre mindenképp szükségem van
  • DunaiHorgaszat: Annyit fűznék hozzá, hogy ha a Dunára mész( fővárosi szakasz pl, vagy Petróleum öböl ) és csak a l... (2012.09.04. 12:48) Feeder cucc

Return of the great white dope

2011.11.23. 00:15 vau

Kedves megmaradt közönségem!

Látván, hogy egyes cikkeim tényleg inspirálóak voltak, s tapasztalva, hogy a mai napig a google áldásainak hála néha bele-beleolvasva még most is nézegetitek, úgy döntöttem, hogy orsóm és agyam tekervényeinek szösszeneteit elkezdem újra megosztani veletek, így három év után.

Nem törlök semmit, vállalom, hogy változtam. Sznobabb lettem, sok mindenről máshogy gondolkozom. Remélem tudtok majd csemegézni és találtok hasznos ötleteket, beszámolókat, tippeket.

Egyet megígérek: tutira nem fogok semmit rátok tukmálni, továbbra is becsületes informatikusként tengetem az életem és semmi de semmi kötődésem sincs semmilyen céghez. Ami a szívemen, az a számon.

Következő posztban horgászbotot építünk. Stay tuned!


U.I.: Felfoghatatlanul örülök annak az átlag napi tíz gyagyásnak, akit érdekelnek a hülyeségeim. Köszönöm.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kahuna.blog.hu/api/trackback/id/tr703404834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2011.12.08. 05:36:27

szia.

2 éve kezdtem a horgászatot és az elindulásban nagyon sokat segített a blogod.
örülök, hogy újra írsz.

vau · http://www.holdkomp.hu 2011.12.09. 18:57:23

@tommirra: ennek és is nagyon örülök, remélem továbbra is sok hasznos dolgot fogsz itt találni.

Igyekszem sokat írni a felszerelésekről és az alapvető technikákról, amiket én is ellestem a nálam okosabbaktól.

Nem akarom feltalálni a spanyolviaszt, De nekem is nagyon hasznos volt és a mai napig az, hogy a tapasztaltabb és tájékozottabb horgászcimborákkal le tudjuk szűrni a marketingsallangot.

Jó olvasást és mégegyszer is köszi neked is!
süti beállítások módosítása