Friss topikok

  • Napcsapda: szia! egy teleszkópos horgászbot-szerű "alkatrészre" volna szükségem egy fejlesztéshez, amelyet s... (2016.09.12. 20:33) Horgászbotot építek, mert túl sok a horgászbotom
  • Chayenne: Jó, hogy ezt leírtátok.....bár előbb-utóbb én is láttam volna. Akár hová csöppenek, nem kell sok i... (2016.02.07. 17:12) Feedert mindenre!
  • Chayenne: Irtó jó írás! Élmény volt olvasni! 10-15 éve pergettem utoljára aktívan, és hát most jött el az id... (2016.02.07. 07:30) Pergető cucc
  • Chayenne: Nagyon jó írások.....de azért a kiegészítő cucc mizériát olcsóbban is meg lehet úszni, minthogy ma... (2016.02.07. 07:15) Motyók, amikre mindenképp szükségem van
  • DunaiHorgaszat: Annyit fűznék hozzá, hogy ha a Dunára mész( fővárosi szakasz pl, vagy Petróleum öböl ) és csak a l... (2012.09.04. 12:48) Feeder cucc

A hét fasza arca - A vau

2007.09.05. 14:22 vau

A hét fasza arca én vagyok.

Ami azt illeti, az utóbbi hetek fasza arca, hogy ennyire szivemen viseltem nagyítóval szemezhető, de annál ösztönzőbb olvasóközönségem.

Nem, nem haltam meg. Még élek, és mivel szerencsére sikerült az utolsó embert is elüldöznöm azok közül, akiket esetleg érdekeltem, újult erővel és hévvel irogatom a relevációimat, hogy megint legyen három törzstagom.

Relevációkat mondtam, mert szerencsére a nyár azon bőséges két hete, amit nem megfeszített munkában örlődéssel töltöttem rálátást engedett pár új dologra. Kicsit engedtem az elveim nadrágszíján és kipróbáltam egy pár dolgot, amelyekről mindenképp szeretnék pár dolgot írni is.

Annyira sikerült felspannolnom magam békéshalazás ügyileg, hogy megpróbálom majd egy pár bejegyzés erejéig az észt is osztani.

Jártam a Tara canyonban is, sajnos horgászni nem horgásztam, de mindenképp szeretnék a későbbiekben. Ha az új projektem nem kínoz meg teljesen, akkor az őszt végigpecázom és akkor szépen kulturáltan hetente irogatok ide.

Karácsonyig szeretnék egy rendes, kielégítő pergetőkalauzt írni, meglátjuk megkora sikerrel. Ja és csinálok már télleg végre valami dizájnt.

Ha még mindíg olvastok, kösz és bocsánat, ha már nem, akkor úgyis mindegy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kahuna.blog.hu/api/trackback/id/tr76157984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása