Friss topikok

  • Napcsapda: szia! egy teleszkópos horgászbot-szerű "alkatrészre" volna szükségem egy fejlesztéshez, amelyet s... (2016.09.12. 20:33) Horgászbotot építek, mert túl sok a horgászbotom
  • Chayenne: Jó, hogy ezt leírtátok.....bár előbb-utóbb én is láttam volna. Akár hová csöppenek, nem kell sok i... (2016.02.07. 17:12) Feedert mindenre!
  • Chayenne: Irtó jó írás! Élmény volt olvasni! 10-15 éve pergettem utoljára aktívan, és hát most jött el az id... (2016.02.07. 07:30) Pergető cucc
  • Chayenne: Nagyon jó írások.....de azért a kiegészítő cucc mizériát olcsóbban is meg lehet úszni, minthogy ma... (2016.02.07. 07:15) Motyók, amikre mindenképp szükségem van
  • DunaiHorgaszat: Annyit fűznék hozzá, hogy ha a Dunára mész( fővárosi szakasz pl, vagy Petróleum öböl ) és csak a l... (2012.09.04. 12:48) Feeder cucc

A hét fasza arca - Ismeretlen Vén Hülye

2007.06.08. 15:24 vau

Derítő tó, múlt hétvége.

Kis emléket állítanék az "Ismeretlen Vén Hülyének", akinek hagyatékát örökre a szívemben őrzöm.

Barátunkkal, aki kiérdemelte a "Hét fasza arca" címet, a tatai Derítő tó halpuculó állványánál találkoztunk, egy remekül áthorgászott este és nap után, amikor is én annak rendje és módja szerint meg kívántam pucolni a pickeremmel kisegített 4-es amúromat.

Igen, néha én is elcsábulok, a halászlé nagy úr, és a szervezetem és a közösségi élmény kedvéért hajlamos vagyok a CnR általános elveit némileg szabadabban értelmezni.

Szóval épp ott tartottam, hogy a hal feldolgozás cseppet sem szívderítő szertartását elvégzem rosszul járt barátunkon, amikoris IVH beparkolt mellém az asztalra. Az asztal egy kvázi-közösségi halpucoló hely, ami azt hivatott elősegíteni - a magamfajta városi patkánynak nem kis örömére -, hogy a megfogott hal kulturáltan, a lakás esetleges újrafestése nélkül felkoncolásra kerüljön.

Szóval IVH beállt mellém, b. nejével, elővett a szákjából egy szimpatikus, 5 kiló környéki tőpotyeszt, és annak rendje és módja szerint finoman elkezdett bevágni a gerince mellett.
Döbbenetem akkor vált teljessé, mikor a hal uszonyának eltávolítása után szépen finoman elkezdte lehántolni az állat bőrét.

Igen, az állat még élt.

Miután felvakartam a vér és belek közül az államat a földről, megpróbáltam a dologról tudomást sem venni. Egyszerűen feszélyezett, hogy egy nálam háromszor idősebb ember egy élő állaton játszik olyan mókát, amit Mengele doktor úr is megirigyelne.

Ötmásodpercenként néztem a vergődő állat forgó szemeibe és közben azon gondolkoztam, hogy az öreg (aki egyébként tetézésképp még aranyos is volt és jó modorú) hátába állítom a késem.

Mikor végeztem az apróhallal, az amúrom következett, s hasonlóan nekiálltam az állat pikkelyezésének, a felesége odaszólt hozzám: nahát, milyen nyugodtan tűri.

"-Igen, mert én fejbevertem előtte."
"-Nem lesz úgy túl véres a húsa?"

Kommentáljam? Nem akarom túlspilázni, a jóisten óvja az emberiséget az ilyen emberektől.

Remélem a gasztronómiai élmény megérte.

Remélem valami kannibál majd megnyúzza és kizsigereli élve, hogy ne legyen véres a húsa.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kahuna.blog.hu/api/trackback/id/tr6795075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.06.09. 16:29:22

Vélhetően ő is háborgott kismacska ügyében ... ha tudott róla, persze.

vau · http://www.holdkomp.hu 2007.06.09. 21:25:56

Ha megfeszitesz se ertem, mavo. :D

AK · http://de-bika.freeblog.hu/ 2007.06.23. 13:32:18

Talán a víz alá nyomott kiscicára gondolt ami valami művészfilmbe bevágott klippben tökre megfullad. Pár hónapja téma volt. (még a filmes judeauta származása is előkerült) :)

vau · http://www.holdkomp.hu 2007.06.25. 10:40:33

Gyengul az asszociacios kepessegem. De egyebkent igy mar ertem, es az arcabol itelve valoszinuleg igy volt.

Hozzatennem, az a macska lightosan megfulladt, meg ha premier planban is, az viszont a termeszetben viszonylag ritkan fordul elo, hogy elevenen megnyuzodnak allatok.

Meg ha borsonyi agya van, akkor se kinozzunk semmit.

sherko 2009.03.31. 23:16:22

hat ez gaz,kibaszott kemenynek erzem magam de az allat szenvedese meggyotor,foleg ha halrol van szo.
süti beállítások módosítása